Свято осені

19.01.2018

Сценарій осіннього свята«Всі родичі гарбузові»

Дівчинка 1:

Радісно ми всі чекали
Цей чудовий час.
Привітаємо із святом,
Любі гості, вас!
Кіра:Ходить осінь по дворах,
Ходить, посміхається.
Наче в казці, швидко
Кольори міняються.

Назарій:

Хто це так хазяйнує?
Прикрашає і фарбує?
Навкруги така краса!
Хто ж створив ці чудеса!

Осінь:

Це я - Осінь золотава,
Так усе розфарбувала.
Вас чекала я, малята,
І прибралась, як до свята.

Альоша:

Осінь, Осінь золота,
Дуже гарна й молода!
Шати жовто -голубі,
До лиця завжди тобі!

Осінь Оксана:

Жовтий колір - це поля,
Це пшениця золота.
Жовте - сонечко у небі;
Голубий - це колір неба!

Коля:

Жовтий хліба колосок,
Добрий з нього колобок.
Жовте поле, жовтий сніп,
Жовте листя, жовтий гриб.

Женя:

Голубий - це небо й річка,
Й у вінку блакитна стрічка,
Сині очі мають діти,
Голубі є в полі квіти.

Альоша:

Осінь гарно малювала,
Кольори ці поєднала -
В нашім символі країни -
У Прапорі України!

Пісня про УкраїнуПід веселу музику виходять троє дітей.. На тину , похилившись, « спить» Гарбуз.

Марта:

Росте багато овочів
На нашому городі,
Тож славно пообідати
Нам є чим при нагоді.

Кіра: Усім спокійно й затишно
Живеться на природі,
Та й в овочів трапляються,
Бува, якісь пригоди.

Назарій:

Надумалися овочі
Піти помандрувати,
І вам цю історію
Ми хочем розказати.

Устає потягуючись Гарбуз.

Гарбуз Лев:

Ото вже я наспався!
Всі боки залежав.
Хто б поміг моїй біді,
Хто б послухав:
Я усе життя живу
Без капелюха.
А усе моє життя панує літо,
Лису голову мені ніде діти.
Ні сховати, ні накрити,
А чи сонце припіка,
А чи дощик полива.
В гарбуза, це кожен знає,
Капелюха не буває,
Та мене не ігноруйте -
Капелюха подаруйте! От!

Господиня Настя Г.

Он який гарний гарбуз у мене виріс!
Повезу його продавати, лишень перевдягнуся.
Гарбуз: Отакої! Треба тікати, бо ще й справді продадуть.
Подамся я краще в мандри. (Виходить засмучена Диня.)
Чом ти, Динько така невесела?

Диня Даша П: Сьогодні до нас прийдуть гості, і Господиня хоче мене на стіл подати.

Гарбуз:

Не журися, Динько. Ходи зі мною по світу мандрувати.

Диня Даша П: Якщо можна, то піду охоче! (бачать огірка і помідора з мочалками в руках)
І чого це ви, митися надумали?

Огірок Діма :Та оце мають нас огірків та помідорів, сьогодні в бочці засолити. Тож треба бути дуже чистим, аби туди потрапити.

Гарбуз. Охота вам в такий гарний день у бочці лежати! Ходіть краще з нами по світу мандрувати.

Помідор Максим Л: Ну й дива! Все життя про це мріяли! ( Кидають мочалки за тин)

( бачать буряка, який начищає черевики.)

Помідор Максим Л:

Чого це ти, Бурячку, чистишся ? Чи свято, яке у вас?

Буряк Максим К: Може й не свято, а хоче Господар нас, буряків, відвезти на цукрозавод, щоб свіжий цукор мати.

Диня Даша П: Цукор ніде не дінеться! Ходи краще з нами світу побачити.

Буряк Максим К : Чудово! Хто останній? Я за вами.

( морквина чепуриться перед ним.)

Огірок Діма: Чого це ти, морквино, чепуришся? Гостювати збираєшся?

Морква Дар'я :

Про всяк випадок треба завжди гарною бути. А ви куди прямуєте?

Гарбуз Лев: мандруємо. Ходіть і ви з нами.

(Вибігає картоплина та ховається)

Картоплина Дарина: Допоможіть!

Порятуйте мене від колорадського жука!

Жук колорадський Ярослав:

Не кричи, ніхто тобі не допоможе! Ось зараз обгризу твої листочки та і пообідаю! ( Хоче зловити її, але гарбуз її прикриває.)

Картоплина Дарина:Дякую вам, друзі. Колиб не ви, не жити мені б уже.

Гарбуз: пусте, ми любимо допомагати. Може, підеш із нами світом мандрувати?

Картоплина Дарина: Охоче!

Перець і Баклажан: Незнаємо, як вам дякувати! Ці злодюги вже давно на нас полюють.

Гарбуз Лев: Були раді допомогти! Ходіть з нами мандрувати.

Перець Андрій: О, ми це любимо. Ходімо.

Гарбуз Лев: Чого ж ми такі не веселі ходимо? Хіба в нас пісні не має?

Баклажан Максим Б: Пісня є, а от мелодії не має.

Гарбуз Лев: То давайте на мотив якоїсь народної.

Диня Даша: Ой там на горі...

Гарбуз Лев: Це щось не те!

Морквина Дар'я: Ой на горі два дубки...

Гарбуз Лев: Ні, не так.

Картоплина Дарина: Ой під калиною...

Гарбуз Лев: Чого це ви розойкалися всі? Я скоро репну від цього!

Огірок Діма: То будемо реп виконувати, це ж так модно!

Пісня: «У нас на городі»

У нас на городі всі живуть у моді:

Буйно зеленіють, доки не дозріють.

У нас на городі, на городі, на городі, на горо-горо-городі .

Розрослися рясно друзі гарбузові,

А по городу ходять - бродять гарбузи здорові.

Ростуть там огірочки і гріються на грядках,

П'ють з хмарки воду, лоскоче сонце п'ятки.

У нас на городі, на городі, на городі, на горо-горо-городі .

Потрапити у кошик - найкраща їхня доля,

А поки на городі розкощувати воля

Таких городів тисяча а може, кілька сот,

Та не забудемо ми ніколи свій город.

У нас на городі всі живуть у моді:

Буйно зеленіють, доки не дозріють.

У нас на городі, на городі, на городі, на горо-горо-городі .

Гарбуз Женя:

Гарне в нас було свято,
Та пісні не гірші.
Про городину тепер
Будуть наші вірші.

Капуста Настя Ж:

На городі пусто, як нема капусти.
Тож росте під тином
Тітка Капустина.
Затінок шукає,
Сто хустинок має.

Морква Дар'я:

Помилуйтеся: у мене
Пишна зачіска зелена.
І вдягаю я щодня
Помаранчеве вбрання.

Буряк Андрій:

Знає тут мене усяк -
Здавна звуся я Буряк.
Розкошую на городі.
Славний хлопець я, тай годі!

Цибуля Катя:

Я сама мала на зріст,
Та довгенький маю хвіст.
Хто розріже, хай пробачить,
Що від мене він поплаче.

Помідор Максим Л:

Мов яскраві вогники
Кульки ці червоні.
Модні помідорчики
І цім сезоні.

Огірок Діма:
Носять огірочки.
Чепурні сорочки.
В зелень одягаються,
В листячку ховаються.

Картопля Дарина:
У картоплі влітку
Народились дітки.
І не може мати
Всіх порахувати.

Перець Андрій:
Звуся я солодким перцем.
До людей горнуся серцем.
Прикрашаю страву кожну - Забувать мене не можна.

Баклажан Максим Б:
Знайте, я заморський пан,
Називаюсь баклажан.
Хай пихатий я - дарма:
Подружився з усіма!

Всі учасники свята разом:

Слава смачним вітамінним овочам!

Пісня « Ходить гарбуз»

Осінь:

Які ж ви діти гарні,
Працьовиті і старанні!
За те що, виступали,
Співали й танцювали,
З відбірного зерна
Я пирогів вам напекла,
Тож їжте і зростайте
Й мене не забувайте!
( Осінь пригощає всіх дітей смачними пирогами)

«Осінній дощик »

Осінь, осінь знову наступила,
Жовтий килим стелить у садку.
Вже у вирій птахи відлетіли,
Із дерев листочки облетіли,
Тільки дощ співає нам пісеньку свою.
П - В
Крап, крап, крап, крап
Осінній дощик.
Крап, крап, крап, крап на землю ллє.
рап, крап, крап, крап
І не перестає.
Візьмемо ми в руки парасольки,
Одягнем на ніжки чобітки,
В піжмурки ми з дощиком пограєм,
І веселу пісню заспіваєм.
Ти послухай, дощику, пісеньку дзвінку.
П - В.

© 2018 Климковецька філія Скориківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати