Лялькова вистава "Люби та поважай закон"

15.01.2018

Люби та поважай закон

Вистава лялькового театру

Мета: Вчити жити у суспільстві зв законами людського спілкування. Розвивати мовлення, стимулювати мислення. Виховувати кращі риси особистості.

Обладнання: макет караблика «Мрія», штурвал, куліси синього кольору, повітряна кулька, макети дерев.

Дійові особи:

1 песик
2 песик
Сова;
Півник;
Ворона;
Віні-Пух;
Ведучий

На музику пісні «Облака» звучить пісня.

В гості казка прилинула до нас.
Знов звучить в стінах школи її мова.
І розкажемо без усіх прикрас,
як серце їй відкрити навстіж знову.

Приспів
Казка! Ти щодня приходиш різна
.Казка! То ласкава, а то грізна
Ти навчаєш нас у світі жить,
Казочка! Україну і життя любить, казочка!

На сцені з'являється два собачки

1. Доброго дня! Щасливої днини!
Вам до уваги творчість дитини!
Казочку граєм, чи пісню співаєм,
Всіх глядачів розважаєм, навчаєм!

2 .Казку хочете послухать?
Разом з нами мандрувати
То всідайтеся зручніше!
 Та й почнемо ми скоріше!

1. Не за горами високими,
Не за лісами дрімучими,
Є країна Театральна!
Ви запитуєте, як туди потрапити?

2. Іти до села Витребеньки,
Що від нас далеченько,
Іти прямо, де велика яма,
Потім із-за рогу
Навприсядки через дорогу,
Потім трохи поповзти на пузі
У тому зеленому лузі
,Де Іван теля пасе.
 От і все!

1.Всідайтеся зручненько,
Та вслухайтеся тихенько,
Вдивляйтеся пильненько
Думайте розумненько
І всміхайтеся частенько!

2. Якби не казка,Хто б і знав,
Що стільки є чудес на світі!
У світ, в якому грають діти!

І дія 
Ведучий попереду куліс:

В нашім краї новина!
Облетіла всіх вона.
Із причалу біля річки
Зник кораблик «Мрія» в нічку...
Зник, нема його ніде,
Всі шукають, хто знайде?

На кораблі веселощі, гамір, грає гучно музика:
Сова: - Тихше, тихше, тарарам!
День надворі, годі вам!
Покатались, наспівались,
Нагулялись від душі.
Ех, поїсти б щось смачного,
Та поспати до ночі.

Півень: - Ку -ку-ку-рі-ку!Ку -ку-ку-рі-ку!
Надививсь я на ріку!
От якби у море нам
Наче справжнім морякам.

Ворона: - Заморилась, як ніколи,
Я - Ворона Каркарона.
Море - гарна певно річ
Та поїсти щось охота.
 От якби сюди нам піч.

Сова: - Хо-ло-диль-ни-ки пусті...
В трюмі навіть миш немає.
Щохвилини все світає,
Я ж нічого вдень не бачу!
Скоро з відчаю заплачу!

Півень: - Та я крихти вже шукав,
Не знайшов ніде нічого.
То якби хто підказав,
Так нема ж ніде нікого!

Ворона: - Хоч водички поп'ємо,
На терем її доволі
Нумо, півнику, скуштуй!

Півень: - Тьфу, та в ній же повно солі!


Сова: - Чи не бачу, чи здається,
Та, далеко ж береги!
Ми, напевно, вже у морі
Де ж ти ліс мій дорогий?

Півень: - Що робити? Ой рятуйте!
Не повернемось назад!
Треба кликать допомогу,
Так не вмію ж я літать!

Ворона: - Так, братва, аврал, полундра!
До роботи приступай!
Півнику, вилазь на щоглу!
Допомогу викликай!
Ти, Сова, бери штурвал,
Я - злітаю у розвідку...

Сова: - Ой, не втримаю штурвал,
засинаю щось я швидко...
От якби діждатись ночі
Знадобились мої очі.

Ведучий: - Отакого наробили!Недалеко від біди.
Ні поїсти, ні зігрітись.
Ані прісної води!

ІІ дія

Звучить музика. На повітряній кульці летить Віні - пух. Співає.

Віні - Пух: Я хмарка невеличка,
Я зовсім не ведмідь,
Та як мені приємно
У небесах летіть! двічіЛа-ла-ла-ла-ла..Ой-ой-ой! Приземлююсь!

(приземлюється на кораблик «Мрія»)


Віні-Пух: - Оце так подорож!
Нічого, що без запрошення?
Чому такі сумні?
Певно і у вас мед закінчився?

Півень: - Який там мед! Яка там їжа!
Ми заблукали, поможи!
А ти це звідки? Хто ти, друже?
Що нам робити, підкажи!

Ворона: - Ой, наробили, наробили!
Чужого човна узяли.
Хотіли справжній уік - енд,
А вийшло тільки very bаd.

Віні-Пух: - Так, так! Погані ваші справи,
Та й мені теж не повезло.
Хотів я медом підживитись,
Аж сюди вітром занесло.
Я зможу вам допомогти.
Запам'ятайтав я шлях додому
І бачив, в який бік пливти.

ІІІ дія

Ведучий: - Тут віні-Пух узявсь доділа,
Став капітаном корабля.
Завів двигун і «Мрія» сміло
Додому друзів привела.Звучить музика

Ведучий: Кінець щасливий в цій мандрівці.
Та треба висновок зробить.
Учіть і правила, й закони
Щоб знати, як на світі жить.

Віні-Пух: - впізнаєте знайомий берег?
Село на березі, і ліс
Спасибі, човнику чудовий,
Що ти додому нас привіз.

Але я хочу на прощання,
Щоб ви послухали мене,
Бо марні ваші сподівання,
Що покарання вас мине.

Ворона: - Тепер сама я зрозуміла,
Крадіжка це не красить нас,
Підговорила всіх на злочин,
Повірте, це останній раз.

Півень: - А як би плакала матуся,
Якби я згинув, не вернувся.

Сова: - (проснувшись)Ой, вечоріє, знову бачу!
Та це ж на обрії мій ліс!
Ризикувати більш не хочу
,Спасибі, що ти нас привіз.

Віні-Пух: - Я бачу, що ви зрозуміли,
Про небезпеку і угон.
Бажаю всім, щоб ви уміли

Любить і поважать ЗАКОН.
На музику пісні «Усмішка» звучить пісня:
Мусим правила ці знать
І завжди їх пам'ятать
Щоб життя було спокійним і щасливим
Старших себе паважай,
Малюків не ображай, 2 р.
Будь веселим, добрим, щирим і кмітливим

Бійку ти не починай,
На уроках не гуляй,
І ніколи не бери чогось чужого,
Честю змалку дорожи
І здоров'я бережи, 2 р.

Бо ціннішого в життя нема нічого.

(Всі автори виходять із-за куліс )
Сова. Ми живемо у суспільстві людському
Так багато є правил у ньому.
Знати їх треба, друже,
Та й виконувати добре їх, дуже!

Півень. Правило - це вимога єдина,
Ну, а ти у суспільстві - людина!
А тепер тобі стало все ясно.
Всі вимоги виконувати вчасно.

Ворона. Хай засвоїть твоя голова
В нашій мові чарівні слова.
І знання запасай на майбутнє -
Для людини - це сила могуття.

Вінні - пух.А щоб не сталось біди ніколи,
Дотримуйся правил не тільки у школі.

© 2018 Климковецька філія Скориківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати