Святе Причастя  урочисте

19.01.2018

Свято Першого Причастя

1 учень. Всевишній Творче, ось перед Тобою

Ми знов із своїм серцем і думками.

Шукаючи душевного спокою,

Приходимо до тебе із мольбою.

2. Дай же нам, кохане, найдорожче серце,

Почуття любові, що вогнем горить.

Дай силу й надії, що рвуть перешкоди,

Скріпи нашу віру і навчи нас жить.

3. Дай же нам, Ісусе, палке, щире серце

Щоб воно від Твого пройнялось вогнем

Ми є віри Твої лицарі маленькі

Й по твоїх завітах у життя підем.

Пісня "Прийдіть діти до Ісуса".

1. Прийдіть діти до Ісуса

Прийдіть діти всі }2р.

І в любові свої серця

Йому принесіть}2р.

2. Він наповнить ваші серця

Ласками життя }2р.

Він пригорне вас до серця

Вас до серця всі}2р.

4. Прийди, Ісусе, до серця мого,

Воно нужденне і просить цього,

Прийди, Ісусе мій, прийди,

Не має той щастя в світі, не має,

Хто Тебе, Боже, у світі не знає,

Й Твоєї ласки у серці не має.

5. О любе серденько Ісуса,

Тебе благаємо ми всі:

Дай перемогу у спокусах

І наші душі весели.

6. Пізнало серце моє, пізнало,

Яке без Тебе марніло, в'яло,

До Тебе нині воно ся рве.

Прийди, Ісусе прийди любенький,

Прийди до нього, мого серденька,

Прийди й любов'ю його зігрій.

7. Нехай обніме, серденько миле,

Тебе, солодкий, зі всьої сили.

Тебе, найкращій із моїх мрій.

Прийди, Ісусе, життя ти моє,

І будь, Ісусе завжди зі мною.

8. Сценка "Стук, стук, стук".

Дитина. Стук, стук, стук

Хтось стукає до мене.

Стук, стук, стук,

Хто хоче увійти?

Зло. То є зло, що хоче місця в серці.

Дитина. Ні, ні, ні, ти не можеш увійти.

Дитина. Стук, стук, стук,

Хтось стукає до мене.

Стук, стук, стук,

Хто хоче увійти?

То Ісус, що хоче місця в серці.

О Ісусе, моє серце все Твоє.

Пісня "В нашій церкві".

1. В нашій церкві на престолі

Золота хатинка.

Там живе Ісус Христос,

Маленька дитинка.

Приспів:

Ісусику поглянь, Ісуиску поглянь,

Ісусику, поглянь, на нас, дітей, поглянь.}2р.

2. А маленький Ісусик

З неба поглядає.

І у Господа прощення

За нас всіх благає.

Приспів:

Ісусику прости, Ісусику прости

Ісусику прости, всім нам гріхи прости.

9. Не хоче серце моє й не бажає

Більшого щастя і кращого раю,

Ніж того, що є у нім нині.

Будь у моїм серці, Боже, навіки,

Будь у нім Боже, милий, великий,

Будь у нім, Боже єдиний.

Пісня "Бог любить всіх людей".

1. Бог любить всіх людей

І тебе, і мене,

І великих, і малих

З любов'ю прийме.

2. Він свого вина дав

І тобі, і мені

Щоб не страждали більше

Люди на землі.

10. Просім Ісуса нехай в Своє Серце

Прийме всіх діток.

А ми за ту ласку з наших днів побожних,

Сплетемо подяки вінок.

11. Під видом хліба на престолі,

На мене ти чекав так довго.

Мої бажання й сили кволі

Зміцнив і дав опіку Бога.

12. Як я прийняв до Тебе, Ісусе,

То сонечко в мені розквітло.

13. Мій Боже, дай мені.

Тебе я, ласкавий, молю.

Щоб так, як ти любив терпіння

Нехай його я полюблю.

14. Ой як солодко! Як розкошує,

Наче в раю моє серденько

Тільки чуднії ллє.

Може, то ангельські хори співають?

Ні, то серденько пісні складає

Вовіки Богу честь віддає.

Пісня "Хто створив?"

Хто створив?

небо і землю,

моргаючі зірки,

літаючі птахи,

хвилююче море,

тебе і мене?

Наш Господь Бог!

15. Люблю я Ісуса найбільше над усе,

Ще більше за небо, за місяць, за зорі,

Бо він щастя й радість у серці несе,

Купаюсь й радію в його я любові.

16. Ісусе, о Боже, підношу молитву,

Зішли Ти у серце святую любов.

Завий мене, Христе, в духовную свиту,

Щоб Духа святого прийняло єство.

17. Ти - Отче, Ісусе, одне ви є ціле

Ви злились у істинну Божу любов.

Розмова із Господом так мені мила,

Люблю я Ісуса, люблю знов і знов.

18. Люблю так Його, бо не мож не любити,

Любові моїй вже немає кінця.

Я хочу весь вік свій Ісусу служити

І в час, коли прийде, піти до Отця.

Всі: Слався, Боже, слався єдиний

Ісусе Христе, Ти Божий Сину,

Будь з нами, завжди будь!

Молитва перед навчанням.

Милосердний Господи, пошли мені ту ласку Духа Святого, що дарує людині розум і зміцнює духовні сили, щоб я, уважно сприймаючи науку, виріс (виросла) Тобі, Боже, на славу, родичам на втіху, Церкві нашій і Народові Твоєму на користь.

Молитва після навчання.

Дякую Тобі, Боже, що Ти дарував мені можливість вислухати науку. Благослови моїх учителів, що ведуть мене до пізнання правди, і пошли їм сили викладати науку Тобі, Боже, на славу, а церкві і Народові Твоєму на користь.

Свято першого причастя. Сценарій

Перед початком сповіді діти із своїми батьками стоять біля дверей церкви.

Ведуча.

Прийдіть, діти, до Ісуса,

Діти, всі прийдіть,

І свої серця відкриті

Йому принесіть.

Він наповнить їх любов'ю,

Ласкою й добром.

Він пригорне вас до себе,

Порятує перед злом.

Батьки заводять дітей до церкви. Діти моляться і сідають на лавочки.

Ведуча (підходить до дівчинки). Куди поспішаєш, дівчинко?

1-а дівчинка. У церкву прийшла, молитись. До Бога в гостину.

Ведуча.

У сукні біленькій, сіяє як зірка,

Дівчатко з лицем, повним щастям,

У церкві біленька, як біла лебідка

Уперше іде до причастя.

Ведуча (підходить до хлопчика). А ти чий, козаче, такий чемний син?

1-ий хлопчик. До Бога Христа я спішив в цю хвилину.

Сьогодні Він буде мене причащати.

2-а дівчинка.

Перший раз до сповіді готуюсь,

Хоч і зла нікому не вчинила.

Та сьогодні сяюче хвилююсь,

А в душі мов виростають крила.

3-я дівчинка.

Споконвіку в християнських сім'ях,

Як мине дитині сьомий рочок.

До священика в святу неділю

Діти йдуть, немов струмочок.

2-ий хлопчик.

Щоб святе причастя тут прийняти,

І слухняним бути, і старанним,

Щоб в молитвах Бога прославляти

І не схибити в житті так рано.

Діти йдуть до тетраподу, хрестяться, цілують образ і хрест, підходять до сповіді. Після сповіді сідають на лавочки. Починається служба Божа. Після молитви «Отче наш...», перед тим, як йти до причастя, діти виконують пісню:

Я щасливий

Бог посилає все для нас, я щасливий!

І сонце, і дощик в добрий час, я щасливий!

Люблю я трави запашні, барвисті квіти навесні,

А восени плоди смачні, я щасливий.

І тато, й мама в кожний час, я щасливий!

Завжди турбуються про нас; я щасливий!

З любов'ю їжу подають і новий одяг нам дають,

Ласкаво в ліжечко кладуть, я щасливий!

Про мене дбає добрий Бог, я щасливий!

Він захищає від тривог, я щасливий!

В країні вічній, неземній,Господь по милості своїй

Для мене дім дарує Свій, я щасливий!

3-ій хлопчик.

Світ в цей день, як світлий той світанок.

Сам на сам з собою мусиш бути.

І світитиме у серці ранок,

Щоб його ніколи не забути.

4-а дівчинка.

Бо причастя - злучення з Ісусом

Бо причастя - віра наша світла,

Бо собор в душі не від примусу.

То спасіння нам для того світу.

4-ий хлопчик.

Сьогодні до причастя ми перший раз підем,

І серденько Ісусові з любов'ю принесем,

Прийми ти моє серденько,

Ісусику Ти мій,

Візьми його до себе, під добрий захист вій.

1-а дівчинка.

Сьогодні день щасливий для мене у житті.

Прийди! Прийди,Ісусе, ласкавий Спасе мій,

Я серденько відкрию, там спокій, тишина.

І будуть розмовляти навіки два серця.

1-ий хлопчик.

Як радісно жити в світі.

Ісус наш любить нас.

Дав нам життя, дав нам сонце,

Нас живить повсякчас.

Дав добрих, гарних друзів,

Новий до щастя шлях -

Як радісно жити в світі

З молитвою в серцях!

Молитва до Ісуса Христа

Хлопчики (разом).

Ти, наш любий Христе,

Українську дітвору

У ласці великій сьогодні прийми.

І наші молитви, любов і покору

До тайни своєї! Ти допусти.

Після молитви хлопчики кладуть квіти до образу Ісуса Христа.

Молитва до Матері Божої

Дівчатка (разом).

О, Мати Божа, Мати Єдина,

І в тебе була люба дитина.

Ти свого сина ревно любила,

До свого серця щиро тулила.

Тому ми просимо всі щиро нині.

Хай Твоя ласка нас всіх охороняє.

Від бід і горя завжди оберігає.

Бо ти ж народила Христа і Спаса,

Ти ж Мати Божа і Мати наша.

Кладуть квіти до Божої Матері. Починається причастя.

2-а дівчинка.

В житті перший раз сьогодні приймали

Святе причастя наші дитячі уста.

Таємної ласки ми всі доступили,

Ми споживали Тіло і Кров Христа.

2-ий хлопчик.

Причастя в церкві орлокриле

Нас всіх привело до Христа.

Воно в спасінні повносиле

Свята надзоряна мета!

3-ій хлопчик.

Причастя всіх веде до неба.

Немов те сонечко ясне.

І ним горнуся я до Тебе,

І прийняв сином Ти мене1

3-я дівчинка.

Причастя - квітка над квітками,

Причастя пахне, як той гай.

Троянда з Райської це Брами,

Що нас приводять в Божий Рай.

Хлопчики (разом).

Чому це на серці так весело й тихо?

Чому воно нині співає?

Дівчатка (разом).

Тому, що настала щаслива хвилина

У ньому Ісус проживає.

Пісня «Встає в синім небі зоря»

Встає в синім небі зоря,

І ранок тріпоче крильми.

Росою вже вмилась земля,

Росинки так схожі з слізьми.

А я молюсь за Україну,

Щоб сонце Божої краси,

Зігріло землю рідну промінням

Лагідним своїм.

Скрізь чути чорнобильський дзвін,

І плаче в колисці дитя.

Нас шлях до провалля привів

Висить. мов на нитці, життя.

А я молюся за Україну

Всміхнулась щоби немовля,

І кожну мить, кожну хвилину

Творця щоб славила земля.

Ісусових ніг тихий крок

Вже чує планета уся,

Бо Він є єдиний твій Бог,

Надія, о земле моя.

Схились до Нього, Україно,

І за любов прослав Творця,

Прийди до Нього. ненько рідна.

Тобі Він дасть нове життя.

2-а дівчинка.

Зробила я у серці для нього хатинку.

Її прикрасила чепурненько.

Яка ти у нас нині люба дитина,-

Сказали мені тато й ненька.

2-ий хлопчик.

Ісусе мій милий, я дякую щиро,

Що Ти мене любиш так міцно.

Нехай наша дружба ніколи не згасне,

Нехай вона буде вічно.

Продовжується служба Божа.

В кінці служби

3-ій хлопчик.

Ми вам дякуємо, батьки рідненькі,

За те, що в церкву привели ви нас.

І вклали іскорки в серця маленькі,

Щоб ми росли в любові, як Спаситель наш.

3-я дівчинка.

Вам, Отче, подяку складаєм,

Ви, як добрий Пастир,

На ниві Христовій

Сійте добрі зерна

Божої любові.

4-ий хлопчик.

Радісно трудіться,

І живіть щасливо.

І зберіть велике

Для Господа жниво.

4-а дівчинка.

Ви, як рідний батько.

На землі із нами

Ведете нас завжди

Божими стежками.

1-ий хлопчик.

Знаєм, що до неба

Нелегка дорога.

Але хочем разом з Вами

Ми дійти до бога.

1-а дівчинка.

Ми будем в молитвах

Господа просити,

Щоб Вам дозволив

Діти (разом). Многая літ прожити.

Хор співає «Многая літа».

Ведуча.

І ми вам, любі парафіяни,

Щиро дякуємо. що сьогодні До храму нашого прийшли

З нами разом помолитись,

Ісусу Христу поклонитись.

Щиро від серця бажаєм

У мирі із Господом прожити.

До церкви постійно ходити,

Своїх дітей і внуків приводити.

Найсвятіші дари споживати,

Довічно Господа прославляти.

Священик говорить проповідь, вітає дітей з першим причастям, вручає їм пам'ятки. Діти роздають

усім, хто присутній у церкві, цукерки.

Пісня: «Не забудь помолитися Богу»

На світанку чи пізньої ночі,

Де б тобі не прийшлося бувати.

До висот підіймай свої очі,-

Говорила мені моя мати.

Приспів:

Не забудь помолитися Богу.

Бо в молитві надія і сила,

Стане легшою всяка дорога.

Ти з молитвою будеш щасливий.

Ці слова мені в серце запали,

Як весною добірні зернята,

І рясні їх дощі поливали,

Бо ж за мене молилася мати.

Приспів.

в ніжнім смутку твоїм голубинім

Я твою доброту відчуваю,

Твоє слово, неначе перлина,

Мовби зіроньки в небі, що сяють.

Приспів.

Срібло скроні мої покриває,

Вже і сонце на захід схилилось,

Але слово твоє пам'ятаю:

«Сину мій, не забудь помилитись».

Приспів.

Перша Сповідь і Урочисте Святе Причастя

А хто це ніжно так шепоче
Слова ласкаві промовляє:
"Я до твого серденька хочу,
Пусти Мене, стомився я:Лисиці в норах люблять жити
Пташки в гніздечках із трави
А я не можу прихилити
Ніде своєї голови".Та це ж Ісус так промовляє
А що йому я відповім?
Прийди, Ісусе, я чекаю
Бо моє серце - то твій дім.Як гарно й затишно у ньому
Бо я прибрала вусе сміття.
Ісусе, чуйся як удома
Воно твоє на все життя!
------------------------------------------
У церкві - мир і тишина,
А в серці - радість сяє
Під видом хліба і вина
Туди Ісус вступає.Хвилину ту я у житті
Ніколи не забуду
І щоб не сталось я завжди
Тобі співати буду.-----------------------------------------
Чи чуєш, як там у серденьку
Ісус промовляє до тебе тихенько?
Він каже: "як добре мені із тобою
Та ти не мовчи говори щось зі мною"
--------------------------------------------О ні, мій Ісусе, не буду мовчати
Бо хочу завжди тебе в серці я мати
І щоб там не сталось у кожну хвилину
Я з радістю для Тебе відчиню.
----------------------------------------------
Ісусе любий, сьогодні вперше
До мого серця ти завітав
Тебе, мій Боже, люблю, я дуже
Бо Ти за мене життя віддав.Тож будь зі мною в кожній хвилі
В далеких мандрах моїх доріг
Мене провадь ти, будь другом
Щоб ворог лютий не підстеріг.
----------------------------------------
Сьогодні день такий чудовий
Бо Ти до мене загостив
І дати все мені готовий
Чого б я тільки не просив.Тож прошу я тебе щиренько
За маму і за татуся
Щоб у ласкаві їх серденька
Ти дав любові без кінця.
-------------------------------------------
А в мене лагідні хороші
Моя бабуся і дідусь
Для них здоров'я щиро прошу
За них сьогодні я молюсь.
------------------------------------------
А мої хресні мама й тато
Мене до тебе принесли
Тож дуже прошу, щоб в це свято
Вони щасливими були.
------------------------------------------
Ти на одне лиш тільки слово
Яке священик промовля
Мені віддати все готовий
Щоб із тобою жила я .Тож нині я Ісусе прошу
Тебе за любого отця
Молитви щирі я приношу
За його ревність до кінця.Благослови його, дай сили
Тримай в опіці повсякчас
Щоб його руки приносили
Тобі подяку за всіх нас.А на кінець я хочу сказати
Тобі секрет відкрити свій.
Таким як він бажаю стати
Лиш жаль, що трошки замалий.
---------------------------------------------
Ой, яке ж то нині свято
Ой, який ж то нині день
В серці радості так багато
Бо Ісус живе у нім.Ти колись терпів і Ісусе
Бо хатиноньки не мав...
А сьогодні за притулок
Я серденько тобі дав.А коли ти є зі мною
Я тепер не пропаду
І з тобою на край світу
Я, Ісусе мій, піду!
--------------------------------------
Ми будемо тобі вірні
Шляхом правди будемо йти
Чесно жити, всіх любити
Як навчав, Ісусе Ти.Хоч я маленька господинька
Однак мені допомагай
На грядочки мого серденька
Любові квіти засівай.Я маю братчика й сестричку
І друзів вірних маю я
Тож просьбу маю невелику
Нехай радіють так як я.Ти залишив прекрасне небо
До мого серця поспішив,
Щоб я у тобі і для Тебе
В твоїй любові вічно жив.Для вас сьогодні гарні квіти
І наші люблячі серця
Бажаємо завжди вам радіти
Хай радість буде без кінця.Це все, що я хотів сказати
Тобі Ісусе дорогий,
А від сьогодні, любий брате,
На віки вічні будеш мійТобі сьогодні я сказала
Так як ніколи до тих пір
Тебе до серця я прийняла
А ти любові дав без мір.Тож будь зі мною в кожну хвилю,
Навчи як жити маю я
Вчини, щоб всі тебе любили
І вірили в твоє ім'я.
Раненько я сьогодні встав
Таке не все буває
Спішу до церкви я , бо там
На мене Хтось чекає.Пташки виспівують навкруг
І сонечко сміється
Мене чекає любий друг,
Який Ісусом зветься.Ісусе мій милий, я дякую щиро
Що ти мене любиш так міцно
Нехай наша дружба ніколи не згаснеЦю хатиноньку маленьку
Я гарненько прикрасив
Щоб від нині і до віку
Ти у ній, Ісусе жив!Чому це на серці так весело нині
Чому воно нині співає?
Тому, що настала щаслива хвилина
У ньому Ісус проживає.Дякую Боже за радісну хвилю
Дякую Боже за день на землі
Бути з Тобою сьогодні так мило
Хай буде слава навіки тобі.Могутній царю в моєму серці
Збудуй свій храм і в нім перебувай
Тобі жертвуюся сьогодні вперше
В мені з любов'ю вічно тривай.Мамо! Батьку!
Бачите дитину свою?
Радісна, весела перед вами стою.
А чому?
Богові сьогодні серце своє відкрила
А сюди мене привела
Ваша любов правдива.Хай Марія, Божа мати
До серця пригортає
Дасть Вам мужності і сили
Щоб ви добре нас учили.В серце любов стукає знов_
Двері ти їй відчини.
Знай! Якщо Господь до тебе прийшов -
Ти не зазнаєш біди.
Бо коли серце відкрите твоє
Лиш для любові й добра -
Смутку тобі не судилися дні,
Не принесеш людям зла.
Знай же-бо, друже: тільки тоді,
Як ти Ісуса знайшов,
Буде зорею світити тобі
Віра, Наді, ЛюбовСлужба Божа закінчилась-
Час додому, час!
Піде з нами Ісус милий,
Не опустить нас!Пронесемо вулицями
У родинний дім
Для всіх відкрите серце,
Благовість усім!Буде з нами Христос-Господь
Щодня, повсякчас -
Він нас любить, Всемогутній,
Не опустить нас!Нині у вашій родині
Світле і радісне свято.
О, як за вас радіють
Бабця, дідусь, мама й тато!
Ясне проміння любові
Хай вам Господь посилає,
А вся спільнотна родина
Щиро вам всім заспіває!

Відкрий для Ісуса серце!

Чи чуєш, дитино? - Він кличе тебе!

Тихенько постукав у двері,

І просить «Впусти мене.

Коли тобі буде важко

Я прийду на поміч тобі,

Тебе не покину ніколи

Довірся, повір мені.

У мені лиш мир і спокій

У мені спасіння твоє.

Довірся мені, дитино,

Відкрий мені серце своє».

Святе Причастя

Тиша навколішки завмирає,

Чути, як гупають спраглі серця.

Хліб і вино - тіло з кров'ю приймаєм,

Наче маленькі гарячі сонця...

Єднається дихання з подихом Божим

Єднаються тіло і кров

І серце у грудях вміститись не може, -

Його розпирає Любов!

Господь молодий, живий і красивий

Величний і світлий, як небеса,

Заходить у наше єство неквапливо -

І світиться, і торжествує душа...

Пісня «ПЕРША СПОВІДЬ»

До храму я спішу,

хвилююсь, як ніколи.

З тривогою в душі

іду на першу сповідь.

Приспів: Перед Твоїм хрестом,

Ісусику, клякаю

і жаль за всі гріхи

великий в серці маю.

Спасителю, ввійди

в моє маленьке серце,

за всі гріхи прости

й душа моя воскресне.

Ісусе,Спасе мій,

щодня буду просити:

Допоможи мені

Тебе більш не смутити.


Перший раз до сповіді готуюсь,

Хоч і зла нікому не вчинила.

Та сьогодні сяюче хвилююсь,

А в душі мов виростають крила.

Споконвіку в християнських сім'ях,

Як мине дитині сьомий рочок.

До священика в святу неділю

Діти йдуть, немов струмочок.

Щоб святе причастя тут прийняти,

І слухняним бути, і старанним,

Щоб в молитвах Бога прославляти

І не схибити в житті так рано.

Світ в цей день, як світлий той світанок.

Сам на сам з собою мусиш бути.

І світитиме у серці ранок,

Щоб його ніколи не забути.

Бо причастя - злучення з Ісусом

Бо причастя - віра наша світла,

Бо собор в душі не від примусу.

То спасіння нам для того світу.

Сьогодні до причастя ми перший раз пішли,

І серденько Ісусові з любов'ю принесли,

Прийми моє серденько,

Ісусику Ти мій,

Візьми його до себе, під добрий захист свій.

Я щасливий

Бог посилає все для нас, я щасливий!

І сонце, і дощик в добрий час, я щасливий!

Люблю я трави запашні, барвисті квіти навесні,

А восени плоди смачні, я щасливий.

І тато, й мама в кожний час, я щасливий!

Завжди турбуються про нас; я щасливий!

З любов'ю їжу подають і новий одяг нам дають,

Ласкаво в ліжечко кладуть, я щасливий!

Про мене дбає добрий Бог, я щасливий!

Він захищає від тривог, я щасливий!

В країні вічній, неземній,Господь по милості своїй

Для мене дім дарує Свій, я щасливий!

Раненько я сьогодні встав
Таке не все буває
Спішу до церкви я , бо там
На мене Хтось чекає.Пташки виспівують навкруг
І сонечко сміється
Мене чекає любий друг,
Який Ісусом зветься.

А хто це ніжно так шепоче
Слова ласкаві промовляє:
"Я до твого серденька хочу,
Пусти Мене, стомився я:Лисиці в норах люблять жити
Пташки в гніздечках із трави
А я не можу прихилити
Ніде своєї голови".

Та це ж Ісус так промовляє
А що йому я відповім?
Прийди, Ісусе, я чекаю
Бо моє серце - то твій дім.

Як гарно й затишно у ньому
Бо я прибрала все сміття.
Ісусе, чуйся як удома
Воно твоє на все життя!


------------------------------------------
У церкві - мир і тишина,
А в серці - радість сяє
Під видом хліба і вина
Туди Ісус вступає.Хвилину ту я у житті
Ніколи не забуду
І щоб не сталось я завжди
Тобі співати буду.

Ісусе любий, сьогодні вперше
До мого серця ти завітав
Тебе, мій Боже, люблю, я дуже
Бо Ти за мене життя віддав.Тож будь зі мною в кожній хвилі
В далеких мандрах моїх доріг
Мене провадь , будь другом щирим
Щоб ворог лютий не підстеріг.

Сьогодні день такий чудовий
Бо Ти до мене загостив
І дати все мені готовий
Чого б я тільки не просив.Тож прошу я тебе щиренько
За маму і за татуся
Щоб у ласкаві їх серденька
Ти дав любові без кінця.А в мене лагідні хороші
Моя бабуся і дідусь
Для них здоров'я щиро прошу
За них сьогодні я молюсь.А мої хресні мама й тато
Мене до тебе принесли
Тож дуже прошу, щоб в це свято
Вони щасливими були.Ти на одне лиш тільки слово
Яке священик промовля
Мені віддати все готовий
Щоб із тобою жила я .Тож нині я Ісусе прошу
Тебе за любого отця
Молитви щирі я приношу
За його ревність до кінця.Благослови його, дай сили
Тримай в опіці повсякчас
Щоб його руки приносили
Тобі подяку за всіх нас.А на кінець хочу сказати,
Тобі секрет відкрити свій.
Таким, як він бажаю стати

Лиш жаль, що трошки замалий.Для вас сьогодні гарні квіти
І наші люблячі серця
Бажаємо завжди вам радіти
Хай радість буде без кінця.


Ой, яке ж то нині свято
Ой, який ж то нині день
В серці радості багато
Бо Ісус живе у нім.Ти колись терпів , Ісусе
Бо хатиноньки не мав...
А сьогодні за притулок
Я серденько тобі дав.А коли ти є зі мною
Я тепер не пропаду
І з тобою на край світу
Я, Ісусе мій, піду!


Ми будемо тобі вірні
Шляхом правди будемо йти
Чесно жити, всіх любити
Як навчав, Ісусе Ти.Хоч я маленька господинька
Однак мені допомагай
На грядочки мого серденька
Любові квіти засівай.Я маю братика й сестричку
І друзів вірних маю я
Тож просьбу маю невелику
Нехай радіють так як я.Ти залишив прекрасне небо
До мого серця поспішив,
Щоб я у тобі і для Тебе
В твоїй любові вічно жив.Тобі сьогодні я сказала
Так як ніколи до тих пір
Тебе до серця я прийняла
А ти любові дав без мір.Тож будь зі мною в кожну хвилю,
Навчи як жити маю я
Вчини, щоб всі тебе любили
І вірили в твоє ім'я.

Ісусе мій милий, я дякую щиро
Що ти мене любиш так міцно
Нехай наша дружба ніколи не згасне

Нехай вона житиме вічно!

В серце любов стукає знов_
Двері ти їй відчини.
Знай! Якщо Господь до тебе прийшов -
Ти не зазнаєш біди.


Бо коли серце відкрите твоє
Лиш для любові й добра -
Смутку тобі не судилися дні,
Не принесеш людям зла.


Знай же-бо, друже: тільки тоді,
Як ти Ісуса знайшов,
Буде зорею світити тобі
Віра, Надія , Любов

Це все, що я хотів сказати
Тобі Ісусе дорогий,
А від сьогодні, любий брате,
На віки вічні будеш мійСлужба Божа закінчилась-
Час додому, час!
Піде з нами Ісус милий,
Не опустить нас!Пронесемо вулицями
У родинний дім
Для всіх відкрите серце,
Благовість усім!Буде з нами Христос-Господь
Щодня, повсякчас -
Він нас любить, Всемогутній,
Не опустить нас!Ясні промені любові
Хай Господь посилає,
А наша дитяча спільнотна родина
Щиро вам всім заспіває!



© 2018 Климковецька філія Скориківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати